BESTELLEN

Hoe kan ik bestellen?
Bestellen via onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en/of kleur en klikt op ‘Bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kan je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer jouw bestelling compleet is, klik je op ‘Afrekenen’ en volg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk met:

  • iDEAL
  • Creditcard: Visa, Mastercard

Worden er betaalkosten berekend?
Wij rekenen geen betaalkosten voor betalingen met iDEAL.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en de betaling is afgerond, krijg je van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

VERZENDEN

Worden er verzendkosten berekend?

Nederland
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 100,-.
Voor bestellingen onder de € 100,- betaal je € 4,95 verzendkosten.

Buitenland
Wij leveren op dit moment nog niet naar België en Duitsland.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
PostNL: als je voor 13:00 uur hebt besteld, normaal gesproken binnen 2 werkdagen in huis.

Er is geen PostNL bezorging op maandag, zondag en feestdagen.

Spaar ik punten met mijn webaankoop?
Nee, met jouw aankoop via onze webshop spaar je geen punten.

RETOURNEREN

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?
Binnen 14 dagen na ontvangst is het mogelijk om een artikel te retourneren. Lever jouw retourzending uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt of in onze winkel in Meerssen.

De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd als deze onbeschadigd en ongebruikt zijn, in originele verpakking met aangehecht prijskaartje en voorzien van een ingevuld retourformulier

Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.

Wil je een artikel retourneren?

Stuur dan een email naar info@irisenco.nl en geef in je email aan welk artikel je wil retourneren.

Na ontvangst van je bericht, sturen we je een email met een link waarmee je jouw retourlabel zelf kunt aanmaken en uitprinten.

Voorzie het pakketje van een nieuwe Track & Trace code, zodat je altijd een bewijs van verzending hebt

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Iris & Co niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen.

Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijg je per e-mail van Iris & Co een bevestiging van ontvangst.

Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op: het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op jouw rekening staat bijgeschreven.

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?
De verzendkosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

Kan ik een online bestelling omruilen?
Als je een artikel wilt omruilen, dien je het gewenste artikel in de juiste maat of kleur opnieuw te bestellen in onze webshop. Het artikel dat niet naar tevredenheid is, of niet past, stuur je via onze normale retourprocedure terug.

Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt, kan je dit aan ons retourneren. Op het retourformulier geef je dan aan dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat. Wij beoordelen jouw klacht en storten daarna eventueel de gemaakte verzendkosten terug.

Ben je niet tevreden over een artikel of dienst?
Neem dan gerust contact met ons op.
Dit kan via email aan info@irisenco.nl.